Tips over organisatieverandering? Meld je aan voor onze Nieuwsbrief en krijg een gratis hoofdstuk uit Verandering 3.0

Soms kan zelfs een reclame je naar de strot grijpen. Dit is er wat ons betreft zoeen, van de Deense TV Omroep. Waarom grijpt het ons zo aan? Omdat het laat zien waar ook ons werk vaak over gaat; verschillen overbruggen, (groepen) mensen nader tot elkaar laten komen om te ontdekken dat ze veel meer […]

Soms kan zelfs een reclame je naar de strot grijpen. Dit is er wat ons betreft zoeen, van de Deense TV Omroep. Waarom grijpt het ons zo aan? Omdat het laat zien waar ook ons werk vaak over gaat; verschillen overbruggen, (groepen) mensen nader tot elkaar laten komen om te ontdekken dat ze veel meer delen dan ze denken. Als je de oude overtuigingen maar los durft te laten, en vanuit andere kaders durft te kijken.

print dit artikel
About the author

Wendy Nieuwland is een van de partners van Gewoon aan de slag en mede auteur van het boek ‘Veranderen 3.0 - zeven essentiële principes voor organisatieverandering van binnenuit.’

Leave a Reply


De verificatie periode van reCAPTCHA is verlopen. Laad de pagina opnieuw.